17 Ocak 2017 Salı

Kırık Tırnak Onarımı

Kırılan Tırnak Nasıl Onarılır?


Merhabalar efendim :) Bugün sıklıkla başımıza gelen bir sorunun çözümünü bulmuş olmanın verdiği gururla karşınızdayım :P


Kendimden bildiğim gibi yakın çevreden de hep aynı sorunu duyuyorum: TIRNAKLARIM KIRILIYOR!!! Evet, ne yazık ki kırılıyor :( Ama acılarımız buraya kadar, çözümü burada sizlerle :) 

Açıkçası kırılmasına üzülmek bir tarafa kırık tırnağın itinayla her türlü şeye takılmasıyla yaşanan acının tarifi de yok. Görselliğin yanı sıra acı çekmeden bu süreci atlatmanıza yarayacak yöntemimiz adım adım şu şekildedir, efem :)

1. Malzemelerimizi hazırlıyoruz: Makas, poşet çay (evet şaşırtıcı ama gerçek), parlatıcı oje, istediğiniz renkte ikinci bir oje ve kırılmış bir tırnak :)


2. İkinci adım olarak, kırık bölgeye tam gelecek şekilde, çay poşetinden minik bir parça kesip kırık bölgenin üzerine koyuyoruz. Sonra da parlatıcı oje ile sabitliyoruz. 


3. Kuruyana kadar kaydırma yapmadan, tamamiyle tırnağın üzerinde pürüzsüzce kalmasını sağlıyoruz.


4. Son olarak ojemizi sürüyoruz ve bitti :)



Yabancı bir instagram hesabından görmüştüm ama kullanıcıyı kaydetmemişim, taa Amerikalardan görürse yazımı buradan selam olsun :)


E artık acılarınızla vedalaşın 💋💋💋

NOT: Ojeyi iki kat sürerseniz poşet, neredeyse hiç belli olmuyor. Ojem flormar ama numarasının yazdığı etiket yırtılmış :( Ama haki ve koyu vizon arası bir renk olduğunu söyleyebilirim. 



7 yorum:

  1. Bu sorunu ben de çok sık yaşıyorum...
    deneyeceğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlike deneyin, sonuçtan memnun olacağınıza eminim. Bugün yamalı tırnakla ikinci günüm ve hala sorun yaşamadım :D

      Sil
  2. Süper yöntem! Kesinlikle aklımda olsun tırnağım kırılınca :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten işe yarıyor, acı çekmeye son :) Sevgiler, öpücükler :*

      Sil
  3. Gerçekten süper deneyeceğim mutlaka benimde kırık tırnak keçelere takılıp canımı yakıyor onu koruyacağım diye neredeyse atele almam gerekiyor 👍👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, el işi yaparken kırık tırnak çok can acıtabilir. Tırnaklarınız çok uzun olmazsa bu formülle acınız azabilir diye düşünüyorum :) Sevgiler...

      Sil