12 Nisan 2017 Çarşamba

Deri Ceket, Midi Elbise ve File Çorap

Hoşgeldin Deri Ceket Mevsimi

Bir türlü bitmeyen durup durup yeniden başlayan kışın ardından sonunda deri ceket mevsimi resmen başladı :) Zaman geçer, moda değişir ama benim deri ceket sevdam bitmez. E son birkaç yıldır da ziyadesiyle moda olunca değmeyin keyfime diyorum :)



Deri ceket neyle kombinlenir derseniz, renginden modeline, tarzından stiline herşeyle uyumlu bir parça. Kendinizi nasıl hissediyor ve nasıl ifade etmek istiyorsanız, onunla kullanabilirsiniz bu ceketi. Ben deri cekette çok fazla zımbalı modelleri sevmiyorum, fermuarlar, cepler yani kısacası aşırı detay içeren modellerdense daha sade olanlar benim favorim. 

Farklı marka, model ve fiyatlardaki mont önerilerim için 

Zara mont buraya 
H&M mont buraya 
Koton mont buraya 

tıklayabilirsiniz.

Ben bu seferlik deri ceketimin altına midi elbise tercih ettim. Malum hem midi hem maxi boy elbiseler 2 sezondur çok moda. Ama bu yıl maxilerle aranıza mesafe koyup midilere yönelmenizde fayda var. Onlar 1 adım önde çünkü. Aslında bu her iki boy da uzun boylu insanlara uygun ama benim gibi mini minnacık insanlar da onu giymesin bunu giymesin de ne giysin :D Kendinize neyi yakıştırıyorsanız giyin işte :)


Daha spor bir görünüm için bot ve tozluk tercih ettim. Ve tabi ki bu sezon giymeyeni dövdükleri file çoraplar :D İri delikli fileler oldukça iddialı, tarzınız genel olarak abartılı değilse, uzun ve ince bacaklarınız yoksa en ideali küçük delikli fileleri tercih etmek. 


Çanta olarak son 1 yıldır sırt çantalarına takmış durumdayım. İki kolumun da bana kalması, sürekli omuzumdan düşen bir cismin bana zorluk çıkarmaması, bir de üstüne sırt çantası modasının ziyadesiyle popüler olmasıyla zaten başka da seçeneğe gerek kalmıyor.


Aksesuar olarak tercihimi koccaman repçi kolyemden yana kullandım ✌ Ve minik zımba küpeler, ve boynuma Diyarbakır'dan aldığım poşu ve bileklerim için de sadece saat. 

Siyah yine siyah hep siyah diyerek renklerin şahıyla yaptığım kombinim bu şekilde. Yorumlarınızı, eleştirilerinizi ve önerilerini bekliyorum.

Sevgiler...

NOT: Elbise, çanta ve kolye H&M, Botlar BETA, Saat Swatch, File çorap GirlsStop, Tozluk Penti


2 yorum:

  1. Kombin çok hoş olmuş :) Ben de deri ve kot ceket mevsimlerini seviyorum ^_^ öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim <3 Gözümüz aydın öyleyse, geç geldi ama sonunda geldi bizim havalar :)

      Sil