23 Nisan 2017 Pazar

Aynalı Takı Dolabı

Aynalı Takı Dolabı Alışverişi

Merhabalar,

bugün size çok gereksiz gibi görünen ama gizliden gizliye hayat kurtaran bir eşyadan bahsedeceğim. Başlıktan da anlaşılacağı üzere, konumuz aynalı takı dolabı :) 

Aslında ben alalı biraz zaman oldu, bir süredir yazmaya çalıştım ancak kısmet bugüneymiş. Bir de arkadaşlarımdan sen o dolabı nereden almıştın? sorusu sık sık gelince bu yazı da farz oldu :)



Dolabın dıştan görünüşü küçük gibi gelebilir size, ama bir de içini görün derim. O dolap neler alıyor içine :)


Sadece takılarımı değil, kozmetik ürünlerimi de rahatlıkla koyuyorum. Aldığıma hiç pişman olmadığım dolabı biz nereden alabiliriz derseniz, buyurun farklı mağazalardaki satış linklerine 

100 tlden 200 tlye fiyat aralığıyla Evidea 

120 tlden 220 tlye fiyat aralığıyla Tekzen

160 tlden 190 tlye fiyat aralığıyla Koçtaş


Sen nereden aldın derseniz, ben Evidea'dan almıştım :) Gayet kaliteli bir ürün. Kulbu kristal görünümlü ve içinden yedeği de çıktı. Paketi de özenle hazırlanmıştı ve kurulumu çok basitti :)

E biz kadınlar hem çok fazla eşyaya sahip olup hem de herşey düzenli olsun istiyoruz. Madem öyle, bu ürün de tam bize göre :) Karşısına geçip aynasından bol bol yararlanmak da bonusu 👍



Bir başka yazıda görüşmek üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder