10 Aralık 2015 Perşembe

Bi' Kombin Bi' Çanta

Bi' Kombin Bi' Çanta


Yıllardır sıkı bir blog takipçisi olarak, bir gün blog açarsam her gün post gireceğim, diyordum. Ki iş başa düşünce uygulamada o kadar da kolay olmadığı ortaya çıktı. Daha üçüncü günde üst üste gelen aksilikler, bugünkü yazımın hem gecikmesine hem de planladığım konunun yazılamamasına neden oldu.

Ama dedim ya kendime söz verdim :) Kafamdaki yazı olmasa da bugün bu bloğa post girilecek :P Bugün iş yerinde rujumdan saçıma üstüne bir de çantama iltifat alınca hemen aklıma bu postu hazırlamak geldi. 

Saçlardan başlarsak, bugün meşhuuur minnie mouse saçından yapmak istedim. Youtube'da bu saçın nasıl yapıldığına dair zilyon tane video var ama benim tekniğim onlarındakinden çok daha kolay :) Nasıl derseniz buyurun fotoğraflı anlatımı;




Bu fotoğrafları sizin için çekilenler. Tabii ikinci kez yapılınca sabahki kadar güzel olmadı :) Saçınız düz değilse fön veya düzleştirici seçeneklerini kullanabilirsiniz. Ve uzun süre kalıcılık için saç spreyi. Benim saç spreyleri ile aram pek olmadığı için kullanmıyorum. Tabii fotoğrafta olmayan bir detay olarak, kurdelayı tel toka ile birkaç yerden sabitlemeyi unutmayın.

Gelelim beğenilen rujuma :) Malum koyu renkli rujlar çok moda ama ben almak için çok gecikmiştim. Geçenlerde kendi kendime bir türlü koyu renk ruju alamadığıma dair homurdanınca sağolsun eşim hediye almış :) Ama benim şimdiye kadar ruj için hiç tercih etmediğim bir markadan; Flormar Long Wearing L10. Kayısı yağı özü varmış ve umduğumdan daha yumuşak ve uzun süre kalıcı. Bu arada yılbaşına özel %50 indirim de başlamış, bakmak isterseniz buraya tıklayın :)


Bu dark minnie mouse tarzımı tamamen siyah giyinerek tamamladım. Bluzum ve taytım H&M den. Ama bugünün starı çantam :) Uzuuun zamandır aradığım, şatafatsız, altınsız, gümüşsüz big size siyah düz çantamı sonunda Bershka da buldum :) :) :) Ama aklınızda bulunsun mağazada %20 indirim var. Bu yüzden eğer şehrinizde varsa internetten değil mağazadan almanızı öneririm. 



Kışın favori rengi siyahla benim yaptığım kombin bu şekilde. Umarım beğenirsiniz.
Görüşmek üzere... 


12 yorum:

  1. harika seçimler olmuş....saç rengin, modeli çok daha güzel göstermiş....özellikle çanta ve ruja bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, kendimi daha iyi hissettim şimdi :)

      Sil
  2. Kombinin cok guzel. Kolye detayini da ayrica begendim ;) Suan Viyana'dayim lakin canta senin de belirttigin gibi cok hos ve biz akademisyenler icin (netbook, kitap vb.. cantamizdan eksik olamadigi icin) cok kullanisli..O yuzden ben de esime fotosunu gonderdim bir zahmet gidip alsin diye �� Tekrardan tebrik ediyorum seni yeni blogun icin ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemciğim, çok incesin. Güzel yorumların için teşekkür ederim. Bu arada çok doğru bir tespit, çanta gerçekten çok kullanışlı. Eşin mutlaka alsın :) Öpüyorum seni...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ebruuu, canım arkadaşım, desteğini hiç çekmiyorsun. Teşekkür ediyorum :*

      Sil
  4. Saç makyaj kombin bayildimmmm :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım ruj rengine.. Dudaklarım çok kalın olmadığı için koyu ruj olur mu bilemedim ama kesinlikle Denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel yanılgılara düşmemek lazım, kesinlikle doğru kombinlendiği sürece herkese herşey yakışır :) Hem yakışmasa ne fark eder, niye içimizde kalsın yapalım gitsin :)

      Sil
  6. Çok şirin ve şeker gözüküyosun canım, kombininde süper, bu arada bloğunuda takibe aldım.
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook çok teşekkür ederim :) Sizi tanıdığıma o kadar seviniyorum ki :)

      Sil