9 Aralık 2015 Çarşamba

Organizasyon

Ebrushka'nın Ön-Yılbaşı Partisi


Sevgili ebrushka nın kırmızı siyah konseptli ön yılbaşı partisi, benim de blogger dünyasına girişimin başlangıcı oldu. Adından da anlaşılacağı üzere, bu etkinlik, kendi alanında isim yapmış olan bloggerların bir araya geldiği bir toplantıydı. Ev sahibinin belirlediği dress-code sayesinde bütün katılımcılar siyah elbise kırmızı aksesuar (oje, ruj, takı vs.) ile toplantıya katıldı. Herkesin ne kadar şık olduğunu ben söylemeyim fotoğraflar konuşsun :)




Etkinlik, Ankara'da 1 yıldır hizmet vermekte olan HolidayInn otel'de gerçekleşti. Zengin bir açık büfe brunch ile bizleri ağırlayan otel çalışanlarına teşekkür etmeliyim. Güler yüzlü hizmet anlayışıyla bizlerin yanında olan görevliler, etkinlikte her şeyin yolunda gitmesinde de rol oynadılar.

Ben, Thinkpink Organizasyon olarak etkinliğe katıldım. Son 2 yıldır organizasyon işleriyle ilgileniyorum ve bu alanda çalışmalar yapıyorum. Etkinliğe, daha önce yaptığım çalışmalar hakkında fikir verebilecek ufak hediyelerle gittim. Ve bunları katılımcılara hediye ettim :)


Hediye çantasını konsepte uygun olarak hem siyah-kırmızı renklerde hem de yılbaşı temalı hazırladım. Çantanın içinde, üzerine noel küresi deseni çizilmiş ve tülle paketlenmiş kırmızı bir oje, keçeden yaptığım geyik şeklinde ağaç süsü ve etkinlik boyunca kullanılan yine kendi yaptığım otrişli taç yer aldı :) Yakın fotoğraflar;






Etkinlikte tanıştığım bloggerlara ise ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum. Hepsi birbirinden iyi ve çok sıcak kanlıydı. Böyle bir grubun içine ilk kez gittiğim için açıkçası biraz gergindim ama kendileriyle tanışınca bu gerginliğim kaybolup gitti. Oldukça sıcak bir ortamda mutlu birkaç saat geçirdim derken, etkinlik sonrası bloggerların yaptığı paylaşımlarla bir kez daha mutlu oldum :) O paylaşımlardan bazıları;






Sonuç olarak, deneyim kazandığım, yeni fikirler edindiğim ve mutlulukla geçen bir etkinliği geride bırakmış oldum. Tanıştığım insanlar ise en büyük kazancım oldu :)


Bu etkinlikte aldığım hediye ise yılbaşı soframa kesinlikle çok yakışacak :) ebruska nın hediye ettiği LAV kadehler;



Herşey için teşekkür ediyorum...





  

6 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ümcan, seni tanıdığıma mutlu oldum :)

      Sil
  2. Harikasın tatlım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Bizlere hazırladığın hediyeler çok güzeldi. Emeğine sağlık :)
    Tekrar görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacım, çok teşekkür ederim. Güler yüzünüz için ben teşekkür ederim :)

      Sil