8 Aralık 2015 Salı

Aranızda bana da yer var mı?

Aranızda bana da yer var mı?


Herkese merhaba,
bugündü yarındı derken çoook geç kalınmış bir eylem bugün gerçekleşti :) Bugünden itibaren, yaşadığım iyi kötü ne varsa sizlerle paylaşmak istiyorum. Yaşadığım, denediğim, gördüğüm, bildiğim... 
Elbette bu istek insanın içine bir anda doğmuyor. Canım arkadaşım güzel insan ebrushka nın desteğiyle blogger dünyasına giriş yaptım. Ebru, yıllardır kendi başına çabaladı ve artık emeklerinin karşılığını aldığı çok iyi bir noktaya ulaştı. En sevdiğim blogger Ebru'dan öğrendiklerimle çıktığım bu yolda herşeyden hekesten önce ona teşekkür etmek istiyorum. Canım arkadaşım, bana olan desteğini hiçbir zaman unutmayacağım.
Ve tabii, Ebru ile tanışmama neden olan iş arkadaşım, oda arkadaşım, okul arkadaşım, dostum Elçin'e de bir öpücük göndermenin tam yeri. Kendisinin bloğunu da en kısa zamanda bekliyoruz :)

Thinkpink

Peki neden thinkpink derseniz, söyleyecek çok sözüm var derim.
Thinkpink adı ilk önce organizasyon işleriyle uğraşan iki arkadaşın bir araya gelmesiyle ortaya çıktı. Canım arkadaşım Sena ile yolarımız ayrılsa da gönüller bir bunu biliyorum :)



Ve hala neden thinkpink diyorsanız, Stanley Donen yönettiği Funny Face (1957) filmini izleyin diyorum. Üstelik modayı takip ediyorsanız, sinema tarihiyle ilgileniyorsanız ya da sadece Audrey Hepburn hayranıysanız mutlaka izleyin. Böylece thinkpink ismini neden seçtiğimin de cevabını bulabilirsiniz :)
Yok ben film izlemeyi sevmiyorum diyorsanız da bu da benden size ufak bir hediye :)


14 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun canımın içi. Yeni yazılarını dört gözle bekliyorum..seriyoruumm :)

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım teşekkür ediyorum :*

    YanıtlaSil
  3. Kuzummmm hayırlı olsun... geç bile kaldın , bizi güzel yazılarından mahrum ettin bunca zaman...merakla yeni yazılarını bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, teşekkür ediyorum, seviyorum :*

      Sil
  4. Canım umarım her şey istediğin gibi olur. Daimi takipçin olarak hayırlı olsun diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, herşeyim... En büyük destekçim hep sendin hep de sen ol :)

      Sil
  5. Canım Gülhancım.....Paylaşımlarından çoook yararlanacağımdan eminim...Tebrik ediyorum...başarılar diliyorum.....

    YanıtlaSil
  6. vaaay, hayırlı uğurlu olsun, aramıza hoşgeldin :P

    YanıtlaSil
  7. hayırlı uğurlu olsun canım benim :) gayet güzel yapacağına eminim :*

    YanıtlaSil
  8. Canim blogun hayirli ve yeni yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kuzum, teşekkür ederim, darısı başına :*

      Sil