19 Aralık 2015 Cumartesi

Cermodern Yılbaşı Pazarı

Cermodern Yılbaşı Pazarı

Sizi bilmem ama ben geri sayıma başladım bile...  Modern Sabahlardan bir alıntıyla söylemek gerekirse, bit artık 2015! Tabii ki abartıyorum, güzel bir yıldı benim için 2015, dolu dolu geçti, her anlamda: seyahatler, işler, projeler... Ama her güzel şeyin bir sonu var madem, hepimiz için daha güzel geçmesini dilediğim 2016'ya odaklanabiliriz :)

Yılın son zamanları hepimiz için hediye seçme telaşıyla geçiyor. Özellikle bir klasik haline gelen kupa, kırmızı iç çamaşırı, çerçevelere doyduğumuz için farklı hediyeler bulmaya çalışıyoruz. Ki tam da bu noktada kurtarıcımız olan tasarım ürünler devreye giriyor. 



Açıkçası son yıllarda tasarım ürünlere olan ilgi artmış durumda. Bunda markaların hazırladığı koleksiyonların üç aşağı beş yukarı benzer olmasının ve insanların kendini daha doğru ifade etmek için farklı ürünlere yönelmesinin etkisi çok büyük. 

Peki nerede bulurum bu ürünleri derseniz biraz internet araştırmasıyla bu ürünlere ulaşmanız çok kolay. Ama eğer Ankara'da yaşıyorsanız da Cermodern tasarım pazarlarını kaçırmayın derim. Bu pazarlardan sonuncusu 19-20 Aralık 2015 tarihlerinde yapılıyor. Ben sabah erkenden bu etkinliğe katıldım ve sizler için fotoğraflar çekmeye çalıştım. 


Etkinliğe ilgi çok fazla olduğu için fotoğraf çekmekte bir hayli zorlandığımı itiraf etmeliyim :)

 

Tabii favori ürünümü söylemeden edemeyeceğim: Fauna çantalar =) Fauna çantalar, tamamen el yapımı, malzeme olarak ise orijinal deri ve ladin ağacından yapılmış. Acı kahve renginden bir adet kendime hediye edeceğim doğrudur :) 


Tasarım ürünlere ilgi duyuyorsanız ya da sevdiklerinize bu yılbaşında farklı birşeyler hediye etmek istiyorsanız Cermodern Yılbaşı Pazarı'na uğramanızı tavsiye ederim. Etkinlikte yer alan diğer markaları fotoğraflayamadım ama yazının içindeki pembe linklere tıklarsanız, online alışveriş için gerekli bilgileri o sayfalardan bulabilirsiniz.

İyi haftasonları...










2 yorum:

  1. Verilen fikirler çok yararlı .hediye seçiminde karar vermek çok zor...teşekkürler....

    YanıtlaSil
  2. ankara yılbaşı Ankara Yılbaşı Mekanları Listesi İçin Sitemizi Ziyaret Edebilirsiniz.

    YanıtlaSil