20 Aralık 2015 Pazar

Haftasonu İçin Rahat Kombinler

Haftasonu İçin Rahat Kombinler

Buzz gibi bir haftasonundan herkese merhaba :) Evet çok soğuk, hiç kar yağmadığı halde her yerin bembeyaz göründüğü bir soğuktan bahsediyorum, ayaza kesen... Ama bir haftasonuna birden fazla aktivite ekleyince, koşturmacadan ısındığımız doğrudur :)

Tabii, birkaç farklı plan birkaç farklı kombini de gerekli kılıyor :) Eğer planlarım arasında çok şık olmamı gerektiren bir aktivite yoksa, genellikle spor ve rahat kıyafetleri tercih ediyorum. Benim için rahatlık, içinde çok sıkılmadığım kıyafetler, kaşındırmayan kumaşlar, mümkün olduğunca az parçadan oluşan kombinler anlamına geliyor. Bunlar ise, likralı kotlar, taytlar, bol kazaklar ve pamuklu kumaşlardan oluşuyor.

Fotoğraflarla göstermek gerekirse, bu haftasonundaki tercihlerim şu şekilde: 


Kırmızı ekoseli gömleklerinizi yeteri kadar belinize bağladıysanız, kareli gömleklere hakkını vermenin vakti gelmiş demektir :) Bu sezon grunge kültürün en büyük temsilcisi kareli, oduncu gömlekler oldukça moda. Ama belinize dekor olarak değil, üzerinize giymeniz için :) Ben içine tişörtle giyerek biraz daha spor hale getirdim. Gömleğimin altına skinny pantolon ve spor botlar tercih ettim. Ve tabii ki, buradan modacılara seslenmeyi ihmal etmiyoruz; noolluuur parka modası hiç bitmesin :) 


Hadi kabul edelim, tüylü, yumuş yumuş dokulara hepimiz hayranız değil mi? E o zaman hepimizin gözü aydın, son birkaç yıldır moda olan tüylü peluş yelekler, ceketler bu yıl da çok moda :) Birçok markanın sezon koleksiyonlarında bu ürünlere yer veriliyor. Üstelik bu peluşlarınızı bu yıl yine çok moda olan Indian veya Hippi parçalarla (kahve tonları, püsküller, süet kumaşlar vb.) kombinleyebilirsiniz. Fotoğrafta gördüğünüz üzere, ben de sütlü kahve gömleğim, haki yeşili taytım ve hardal sarısı diz üstü süet botlarımla kombinimi tamamladım. Bahsetmeden olmaz, Mia'sız bir kombin fotoğrafı çekmek artık çok zor :) Biz ne zaman fotoğraf için aynı köşeye geçsek, kendisi de bir şekilde kadraja girmeyi başarıyor :) Galiba ünlü bir kedi olmak istiyor :p


Gelelim son kombinime... Siyah tayt-pantolonum ve bol, altı püsküllü kalın kazağımla oluşturduğum kombin. Altına bordo renkli botlarımı giydim ama fotoğrafta rengi çok belli olmamış. Az sonra kendisi ile ilgili detaylı bilgi vereceğim. Bu tarz düz kazaklarınızı boynunuza sımsıkı sardığınız (hastayken yaptığımız gibi :)) bir fularla zenginleştirebilirsiniz. 

Gelelim detaylı anlatıma ihtiyaç duyan bordo botlarıma :) Alışveriş merkezlerinde şöyle bir dolaşsanız bu sezonun favori renginin bordo olduğunu hemen anlarsınız. Kış sezonuna çok yakıştırdığım bordo renk, şimdiden dolabımda çoğunluğu elde etti bile :) Ama bu alışverişler içinde en sevdiğim neredeyse yok fiyatına aldığım bu botlar. Botların bağcıkları arkadan dolaşarak öne geliyor. Bu da bu sezonun moda detaylarından biri :) Daha fazla bilgi için buraya tıklayın...








2 yorum:

  1. Bütün kombineler supper, bordo benim de favori rengim.. kendime bordo kareli bi panço,Erdem'e de dirsekleri deri bordo bir boğazlı kazak aldım geçen gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modayı takip ediyoruz demek ki :) öpüyorum canım güle güle kullanın :*

      Sil