14 Aralık 2015 Pazartesi

IKEA İndirim Reyonu ve Yılbaşı Hediyeleri

IKEA İndirim Reyonu ve Yılbaşı Hediyeleri

Meşhur IKEA'yı bilmeyen yoktur. O kadar meşhur ki Türk evlerinin hatta dünya genelindeki birçok evin dekorasyonu az çok birbirine benziyor :) Ben de bu markanın müdavimi olmakla birlikte dekorasyondan ziyade mutfak gereçleri gibi küçük eşyalarla ilgileniyorum. 

Evimin dekorasyonu konusunda biraz fazla hassas olduğum için, aksesuar konusunda seçici olmaya çalışıyorum. Ama yine de mutluluğun sizi nerede bulacağı hiç belli olmuyor. IKEA'ya yaptığımız ziyaretlerde mümkün olduğunca outlet kısmına da uğramaya çalışıyordum. Ama bugüne kadar o reyondan ilgimi çeken birşey olmamıştı. Taa ki aşağıda gördüğünüz bu muhteşem çerçeveleri görene kadar. 

Çalışma odamın boş kalan duvarları odanın hem konseptine hem de rengine uyumlu bu kırmızı çerçevelerle doldu :) Çerçeveyi ister 30x30 ister 50x50 cm olarak kullanabiliyorsunuz. Bitmedi üstelik bu çerçeveleri sadece ve sadece tanesi 10 TL'ye aldım =) 




Çerçevelerden birini Mia'nın fotoğrafıyla; diğerini ise yıllar önce Mısır'dan hediye gelen ama bir türlü ne yapacağımı bilemediğim Nefertiti kolyesiyle tamamladım.

Outlet reyonunda ummadığınız güzelliklerle karşılaşabilirsiniz, mesajımdan sonra asıl güzelliklerin yer aldığı sezon ürünlere bakalım :) Malum yılbaşı heyecanı sardı dört bir yanımızı... Bu rengarenk, ışıl ışıl dönemi sevmeyen yoktur herhalde :) E madem bu kadar seviyoruz benim IKEA yılbaşı sezonundan favorilerime gelelim :) Belki bana hediye almak isteyen olursa diye de yazmış olabilirim bunları :P Şaka bir tarafa üç ürünün de sevdikleriniz için güzel hediyeler olabileceğini düşünüyorum.


Ledli yılbaşı ağacı altlığı... Çok güzel değil miii ^_^  Bilgi için buraya tıklayın


Daha uygun fiyatlı bir hediye almak isterseniz de bu muhteşem kek kalıplarını tercih edebilirsiniz :) Bilgi için buraya tıklayın


Ya da bu kalıpları alabilirsiniz :) Bilgi için buraya tıklayın

Sevgiyle kalın :)

4 yorum:

  1. Çok yararlı ve hediye bulmayı kolaylaştıran bilgiler. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinizi kolaylaştırdıysam ne mutlu bana Fatih Bey :)

      Sil
  2. Yeni yıl hediyesi seçimine farklı öneriler için teşekkür ediyorum....

    YanıtlaSil