3 Ocak 2016 Pazar

Mekan Önerisi: 1040

1040 Mavişehir, İzmir

Yeni yılın ilk pazarından herkese merhaba :) Bu yıl hepimiz için mutlu, şanslı ve huzurlu bir yıl olsun =) Yeni yeni kapılar açsın, yeni yeni gezilere imkan versin, yepyeni lezzetleri soframıza getirsin... Hep iyi olsun, hepimiz için herşey, kısacası...

Adettendir, yeni yılı sevdiklerimizle eğlenirken karşılarız. Bazen evde tombala oynarken, bezen kestane patlatıp, portakal soyarken. Bazen de dışarıda dans edip eğlenerek karşılarız. Tıpkı bu yılbaşında bizim de yaptığımız gibi :) 

En yakınımdan daha da yakın olan dostum, kuzum, birtanecik Başak, Sertan ve minnoşları Zeynep'i ne yazık ki birkaç yıl önce İzmir'e uğurladık. Bu sebeptendir ki yılda birkaç kez yolumuz İzmir'den geçer. Bu yılbaşında da öyle oldu :) Aslında ilk planımız Alaçatı Sokak Partisiyle yeni yılı karşılamaktı. Ama hava umduğumuzdan soğuk geçince İzmir'de bir mekan aramaya başladık. Ve şöyle bir bakınca pek de uzağa gitmemize gerek kalmadı :)

Yılbaşı yemeğimizi evde bütün aile bir arada yiyip daha sonrasında dışarı çıkmak istiyorduk. Böyle olunca yemek menülü mekanlar otomatik olarak listeden çıktı :) E eğlenmek için de eve çok yakın olan, geçen sene Ayşe Hatun Önal konseri için gittiğimiz 1040, bizim için oldukça ideal bir mekan olacaktı. Oldu da :)


Daha önce gittiğimizde çok eğlendiğimiz mekan, bizim için yine çok eğlenceliydi. Tabii bunda, çok sevdiğimiz arkadaşlarımızla bir arada olmamızın etkisi çok büyük :) 

Bu tarz kalabalık mekanlarda benim için en önemli olan iki şey varsa o da yüksek tavanlar ve havalandırma :) Çünkü zaten son derece kalabalık ve sıkışık oluyorlar. Bir de havasızlık ve basıklık olunca 1 saatten fazla kalamıyorum. İlk iki şartımı başarıyla sağlayan mekanda yine benim için olmazsa olmazlardan bir şart daha tamamdı: Güleryüzlü çalışanlar :) Mekanın türü ne olursa olsun, çalışanlar asık suratlıysa, istersen dünyanın en iyi mekanı olsun sevemiyorum. 


Fotoğrafları tabii ki ben çekmedim, internetten :) O sırada biraz eğleniyordum da :p 

İlk mekan önerim böylece bitti. Dans edip biraz eğlenmek isterseniz 1040, sizin için doğru bir tercih olacak. Müşteri profili de oldukça iyi. Programları öğrenmek ve daha fazla bilgi için buraya tıklayın.

Şimdiden iyi eğlenceler :)


2 yorum: